FUN

Roligt men tråkigt utgång.
Kvällen höjdpunkt var när vi var på väg hem till bilen och några killar ropade efter oss på engelska och en kom fram och sa till mig:`` U was the most serious girl in the club, congratulation! You didn´t give any guy any attention. That´s good. `` HAHA vad ska jag svara på det eller? Brukar jämt höra av killar som jag inte vill prata med eller flörta tillbaka att jag tror att jag är för fin för de eller annat skitsnack, det handlar inte att jag tycker att jag är för fin för nån men jag vet vad jag vill. Enklare än så är det inte, har mina värderingar och tar inte vilken som helst... Tills jag inte hittar min prins så vill jag inte kyssa fler grodor, om man nu har turen att hitta den direkt och det hade jag i mitt förra förhållande :).
Nighty ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0