TAKE ME AWAY NOW

Kan inte sluta tänka på resan till Thailand. Speciellt nu när det har blivit så himla kallt ute :(..
Snart kommer jag vara tillbaka till mitt största kärlek: SOLEN och havet.
 
Åhh så underbart att se alla med ett
leende på läpparna och även om de har inte alls mycket att leva på där är människorna så hjälpsamma och även glada för det minsta lilla de här.
 
 
Vi är så bortskämda i Sverige och alla ser så sura ut om man kollar i mataffärerna, bussar, tåg etc. jag undrar varför är man så bitter? Man har tusen möjligheter i den här landet och ändå så klagar man. Har lärt mig att vara tacksam för varenda liten sak, stor eller liten.
 
Och pengar kommer aldrig köpa lycka eller kärleken som ger näring till själen och som är det viktigaste i livet.
Alla vi vill bli älskade, accepterade och lyckliga så det är därför det är inte så illa att 
bara le och kanske göra någons dag, enklare än så är det inte! VILL man så KAN man, ingenting är omöjligt!!
Lillen gjorde mina dagar på stranden i Hua Hin, så busig och god kille. Hans mamma
jobbade som massör på stranden och han var så söt så vi lekte varje gång jag var där.
Så liten och mysig thai häst att alla i Sverige trodde det var en åsna när jag la upp bilderna
på min FB :(.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0